четвер, 1 квітня 2021 р.

Контрольна робота 11 клас. Профільний рівень. Українська поезія 1960-1990-х р.р. (за творчістю І.Драча, І.Жиленко, Б.Олійника). Постшістдесятництво


Вітаю, одинадцятикласники! Сьогодні у нас контрольна робота, яка скдається з двох варіантів. 

1. варіант:
1. Ярова К.,
2. Мандрик Л.,
3. Драмашков А.,
4. Мальована К., 
5. Смоквенко Д.
6. Лозинський М., 
7. Фаніна Д.,
8. Бложко Н.

2. варіант:
1. Кушко А.,
2. Капустіна А.,
3. Черновол М.,
4. Брагар Є.,
5. Петрова В.,
6. Ляшенко Г.,
7. Возненко Я.,
8. Куджанова А.

Завдання виконуєте в робочому зошиті, фото надсилаєте вкінці уроку, інакше роботи не зараховуватимуться. Успіхів!



Українська поезія 1960-1990-х р.р. (за творчістю І.Драча, І.Жиленко, Б.Олійника). Постшістдесятництво

 

Тестові завдання

Варіант 1

Початковий рівень (3 бали)

Завдання з однією правильною відповіддю

  1. Не є характерною для поетів-шістдесятників рисою творчості:

А         гуманізм

Б          культ свободи

В         активний патріотизм

Г          соціалістичний реалізм

Д         духовний аристократизм

  1. У назві збірки В.Стуса «Веселий цвинтар» використано

А         метонімію

Б          синекдоху

В         оксиморон

Г          персоніфікацію

Д         алітерацію

3.   У якому із запропонованих творів Ірина Жиленко створює образ «пломеніючого саду»?

А         «І світла алея…»

Б          «Зимовий мотив з візитом пічника»

В           «За золотими вікнами зірок»

Г          «Вуличка мого дитинства»

Д          у жодному із творів

Середній рівень (3 бали)

Завдання з двома правильними відповідями

  1. Прочитайте наведені рядки поезії «Задивляюсь у твої зіниці…»

Україно! Ти для мене диво!

І нехай пливе за роком рік,

Буду, мамо горда і вродлива,

З тебе дивуватися повік…

Одійдіте, недруги лукаві!

Друзі, зачекайте на путі!

Маю я святе синівське право

З матір’ю побуть на самоті.

Що сприяє створенню експресії, піднесеності в них:

А         повтори;

Б          риторичні вигуки;

В         риторичні звертання?

Г          порівняння;

Д         оксиморон;

Е         алітерація;

Є         асонанс.

 

5. Визначте особливості індивідуального стилю І.Драча:

А         метафоричність мислення;

Б          новаторство художньої форми;

В         традиційність художньої форми;

Г          класичність поетичної форми;

Д         черпання мотивів з античної та середньовічної літератури;

Е         змалювання революційних подій;

Є         сюрреалістичні мотиви.

6. Для поезії В.Стуса характерні мотиви:

А         християнського смирення;

Б          утвердження людського «Я», бунту особистості проти системи;

В         засудження трагічних помилок предків;

Г          мужнього страждання, нерозкаяності;

Д         матеріальні цінності;

Е         події Другої світової війни;

Є         революційні події.

Достатній рівень (3 бали)

7. Встановіть відповідність між назвою збірки та прізвищем автора

А  В.Стус                                                1. «Корінь і крона»

Б  Л.Костенко                                         2. «Любов і ненависть»

В.  І.Жиленко                                         3. «Соло на сольфі»

Г. Д.Павличко                                        4. «Цю жінку я люблю»

Ґ. М.Вінграновський                              5. «Неповторність»

Д І.Драч                                                  6. «Дорога болю»

8. Поясніть термін «роман у віршах». Наведіть приклад (автор, назва твору).

Високий рівень (3 бали)

9. Доведіть власне розуміння  слів: «Ми – не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різних», спираючись на творчість поетів-шістдесятників.
Контрольна робота                                                                                  11 клас

Профільний рівень

Українська поезія 1960-1990-х р.р. (за творчістю І.Драча, І.Жиленко, Б.Олійника). Постшістдесятництво

 

Тестові завдання

Варіант 2

Початковий рівень (3 бали)

Завдання з однією правильною відповіддю

1 .Хто з поетів-шістдесятників здобув славу неперевершеного поета-пісняра?

А           В.Стус

Б            Л.Костенко

В           В.Симоненко

Г          Д.Павличко

Д         М.Вінграновський

2 . Який із запропонованих віршів І.Жиленко можна назвати «своєрідним гімном натхненного митця»?

А         «І світла алея…»

Б          «Зимовий мотив з візитом пічника»

В           «За золотими вікнами зірок»

Г          «Вуличка мого дитинства»

Д          у жодному із творів

3.   Кого Олесь Гончар назвав «витязем молодої української поезії»?

А           В.Стуса

Б            Л.Костенко

В           В.Симоненко

Г          Д.Павличка

Д         М.Вінграновського

Середній рівень (3 бали)

Завдання з двома правильними відповідями

  1. Які фактори визначили індивідуальний стиль В.Симоненка:

А         відмова від шаблонної естетики соціального реалізму;

Б          стремління утвердити національне в мистецтві слова;

В                     прагнення спрямувати українську літературу в річище тенденцій західноєвропейської літератури;

Г          модерністські шукання в царині художньої форми;

Д         метафоричність мислення;

Е         змалювання революційних подій;

Є         сюрреалістичні мотиви.

5.   Назвіть збірки Б.Олійника:

А         «Б’ють у крицю ковалі»;

Б          «Автопортрет у червоному»;

В         «Неповторність»;

Г          «Двадцятий вал»;

Д         «Тиша і грім»;

Е         «Корінь і крона»;

Є         «Соняшник».

6.  Яке визнання здобули за кордоном творчість переслідуваного в СРСР В.Стуса:

А         його твори були висунуті на здобуття Нобелівської премії;

Б          за кордоном друкувалися поетичні збірки В.Стуса;

В         за кордоном поетичні твори В.Стуса не друкувалися, але про нього були опубліковані статті;

Г          через «залізну завісу» ім’я поета не змогло дійти до зарубіжного читача;

Д         письменнику дали Нобелівську премію;

Е         представники влади самі передавали твори В.Стуса за кордон;

Є         В.Стус сам передавав свої твори до зарубіжного видавництво.


Достатній рівень (3 бали)

7. Установіть відповідність між назвою твору і символом:

А   «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…»                   1 соняшник

Б    «Задивляюсь у твої зіниці»                                     2 салют земному дому

В   «Балада про соняшник»                                          3 червоні блискавиці

Г «Зимовий мотив з візитом пічника»                         4 осінь

Д   «Я…»

8. Поясніть термін «балада». Наведіть приклад (автор, назва твору).

Високий рівень (3 бали)

9. Доведіть власне розуміння  слів: «Ми – не безліч стандартних «я», а безліч всесвітів різних», спираючись на творчість поетів-шістдесятників.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар