Вітаю, одинадцятикласники! Сьогодні у нас контрольна робота, яка скдається з двох варіантів.
1. Ярова К.,
2. Мандрик Л.,
3. Драмашков А.,
4. Мальована К.,
5. Смоквенко Д.
6. Лозинський М.,
7. Фаніна Д.,
Українська поезія 1960-1990-х р.р.
(за творчістю І.Драча, І.Жиленко, Б.Олійника). Постшістдесятництво
Тестові завдання
Варіант 1
Початковий рівень (3 бали)
Завдання з однією правильною
відповіддю
- Не є характерною для поетів-шістдесятників рисою творчості:
А гуманізм
Б культ свободи
В активний патріотизм
Г соціалістичний реалізм
Д духовний аристократизм
- У назві збірки В.Стуса «Веселий цвинтар»
використано
А метонімію
Б синекдоху
В оксиморон
Г персоніфікацію
Д алітерацію
3.
У
якому із запропонованих творів Ірина Жиленко створює образ «пломеніючого саду»?
А «І світла алея…»
Б
«Зимовий мотив з візитом пічника»
В «За золотими вікнами
зірок»
Г
«Вуличка мого дитинства»
Д
у
жодному із творів
Середній рівень (3 бали)
Завдання з двома правильними
відповідями
- Прочитайте
наведені рядки поезії «Задивляюсь у твої зіниці…»
Україно! Ти для мене диво!
І нехай пливе за роком рік,
Буду, мамо горда і вродлива,
З тебе дивуватися повік…
Одійдіте, недруги лукаві!
Друзі, зачекайте на путі!
Маю я святе синівське право
З матір’ю побуть на самоті.
Що сприяє створенню експресії, піднесеності в них:
А повтори;
Б риторичні вигуки;
В риторичні звертання?
Г порівняння;
Д оксиморон;
Е алітерація;
Є асонанс.
5. Визначте особливості індивідуального стилю
І.Драча:
А метафоричність мислення;
Б новаторство художньої форми;
В традиційність художньої форми;
Г класичність поетичної форми;
Д черпання мотивів з античної та середньовічної літератури;
Е змалювання революційних подій;
Є сюрреалістичні мотиви.
6. Для поезії В.Стуса характерні мотиви:
А християнського смирення;
Б утвердження людського «Я», бунту особистості проти системи;
В засудження трагічних помилок предків;
Г мужнього страждання, нерозкаяності;
Д матеріальні цінності;
Е події Другої світової війни;
Є революційні події.
Достатній рівень (3 бали)
7. Встановіть відповідність між назвою збірки та прізвищем автора
А В.Стус
1. «Корінь і крона»
Б
Л.Костенко
2. «Любов і ненависть»
В. І.Жиленко 3. «Соло на сольфі»
Г.
Д.Павличко
4. «Цю жінку я люблю»
Ґ.
М.Вінграновський
5. «Неповторність»
Д
І.Драч
6. «Дорога болю»
8. Поясніть термін «роман у віршах». Наведіть приклад (автор, назва
твору).
Високий рівень (3 бали)
9. Доведіть
власне розуміння слів: «Ми – не безліч стандартних «я», а
безліч всесвітів різних», спираючись на творчість поетів-шістдесятників.
Контрольна робота 11
клас
Профільний рівень
Українська поезія 1960-1990-х р.р.
(за творчістю І.Драча, І.Жиленко, Б.Олійника). Постшістдесятництво
Тестові завдання
Варіант 2
Початковий рівень (3 бали)
Завдання з однією правильною
відповіддю
1 .Хто з
поетів-шістдесятників здобув славу неперевершеного поета-пісняра?
А В.Стус
Б Л.Костенко
В В.Симоненко
Г Д.Павличко
Д М.Вінграновський
2 . Який із запропонованих віршів
І.Жиленко можна назвати «своєрідним гімном натхненного митця»?
А «І світла алея…»
Б
«Зимовий мотив з візитом пічника»
В «За золотими вікнами
зірок»
Г
«Вуличка мого дитинства»
Д
у
жодному із творів
3.
Кого Олесь Гончар назвав «витязем молодої української поезії»?
А В.Стуса
Б Л.Костенко
В В.Симоненко
Г Д.Павличка
Д М.Вінграновського
Середній рівень (3 бали)
Завдання з двома правильними
відповідями
- Які
фактори визначили індивідуальний стиль В.Симоненка:
А відмова від шаблонної естетики соціального реалізму;
Б стремління утвердити національне в мистецтві слова;
В прагнення спрямувати українську
літературу в річище тенденцій західноєвропейської літератури;
Г модерністські шукання в царині художньої форми;
Д метафоричність мислення;
Е змалювання революційних подій;
Є сюрреалістичні мотиви.
5. Назвіть збірки Б.Олійника:
А «Б’ють у крицю ковалі»;
Б «Автопортрет у червоному»;
В «Неповторність»;
Г «Двадцятий вал»;
Д «Тиша і грім»;
Е «Корінь і крона»;
Є «Соняшник».
6. Яке
визнання здобули за кордоном творчість переслідуваного в СРСР В.Стуса:
А його твори були висунуті на здобуття Нобелівської премії;
Б за кордоном друкувалися поетичні збірки В.Стуса;
В за
кордоном поетичні твори В.Стуса не друкувалися, але про нього були опубліковані
статті;
Г через «залізну завісу» ім’я поета не змогло дійти до
зарубіжного читача;
Д письменнику дали Нобелівську премію;
Е представники влади самі передавали твори В.Стуса за кордон;
Є В.Стус сам передавав свої твори до зарубіжного видавництво.
Достатній рівень (3 бали)
7. Установіть
відповідність між назвою твору і символом:
А
«Сеньйорито акаціє, добрий
вечір…»
1 соняшник
Б
«Задивляюсь у твої зіниці» 2
салют земному дому
В «Балада
про
соняшник»
3 червоні блискавиці
Г «Зимовий мотив з візитом пічника» 4
осінь
Д «Я…»
8. Поясніть термін
«балада». Наведіть приклад (автор, назва твору).
Високий рівень (3 бали)
9. Доведіть
власне розуміння слів: «Ми – не безліч стандартних «я», а
безліч всесвітів різних», спираючись на творчість поетів-шістдесятників.
Немає коментарів:
Дописати коментар