Тренувальні вправи
Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння прикметників (обидві форми)
- свіжий,
- холодний,
- гарячий,
- лагідний,
- добрий,
- кислий,
- гіркий,
- солодкий,
- солоний,
- пасивний,
- активний,
- гарний,
- високий,
- низький.
Прочитайте речення. Знайдіть прикметники найвищого ступеня порівняння та випишіть їх.
- Багато різних див на світі є, та найцікавіше із них те, що я умами й тата є, найбільша моя цінність – то батьки, кохані, рідні, найдорожчі й найближчі назавжди.
- Найщасливіша та мати, у якої щасливі діти.
- Найперші кроки на землі ми робимо з допомогою матері.
- Це ж у неї – найніжніші руки, найчутливіше серце.
- Таким воно залишається для дітей на все життя.
Редагування. “Знаю, як ...”. Виправте помилки
- Мої батьки самі найкращі.
- Усім відомо, що материнська любов – сама безкорисливіша.
- Найбільш найдорожча для мене моя сім’я.
- Мама – моя сама вірна порадниця.
- Найбільш улюбленіше заняття у нас з татом – розгадування кросвордів.
- Найсолодкий сон – під бабусину казку.
Конструювання “З чистої криниці”. Поясніть значення фразеологізмів. У якій ситуації їх можна вживати? Складіть з ними речення.
- іти шляхом найменшого опору,
- на повний голос,
- на превеликий жаль,
- на швидку руку.
Немає коментарів:
Дописати коментар